2014. május 13., kedd

Uhu fióka

Nemrégiben készült egy rendhagyó uhu, ami kicsit más mint a többiek, mivel még kiskorú. Velem utazott Rómába, s egy hároméves kisfiú lett az új gazdája, remélem, sok izgalmas kalandjuk lesz együtt! :)


Szükség volt némi változtatásra, hogy az uhu fióka igazi gyerekbarát játszótárs legyen. Annak ellenére, hogy még ifjonc, jóval nagyobbra nőtt, mint a felnőtt, kulcstartó-uhuk, kb. akkora, mint egy CD tok vagy picit nagyobb. A szeme pedig nem gomb, hanem filc rátét, amit kézzel varrtam rá, hogy semmi lerágható-lenyelhető ne legyen rajta. Cserébe kapott szép, pöttyös szárnyakat, amiket viszont varrógéppel tűztem rá.  


Sajnos a bébi uhuból nem lesz sorozatgyártás, mivel nem rendelkezik a jellegzetes uhu-paraméterekkel (szabvány testméret, gomb szemek, dísztelen tollazat...), amivel kiérdemelhetné az Uhu nevet és a meska boltba való felkerülést. Pedig hamar elkészült, s igazán örömmel csináltam, mert hát valljuk be, nagyon... cuki lett. (Hűűű, ezt a szót sem hallani mindennap a számból! Még jó, hogy most sem...) De komolyan, tegye fel a kezét, aki ellen tud állni ennek a nézésnek! :)

Erre a nézésre gondoltam.

"Légysziiii...."

"Nem én voltam!"

4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki tényleg, főleg, ahogy oldalra pislant!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, hogy így elkéstem a válasszal! Köszi szépen, s örülök, hogy még néha benézel ide :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi! Kivételesen én is egyetértek :D

      Törlés