2014. március 30., vasárnap

Egy csokor tulipán

Ígéretemhez híven most már aktuális, tavaszi bejegyzésekkel jelentkezem. Azt találtam ki, hogy ami már végképp nem szezonális, azt elteszem jövőre, s amikor újra tél lesz, váratlan fordulattal előrántom a tarsolyomból, mondhatni előre dolgozom ;) Így járt a következő tulipán csokor is, amit tavaly áprilisban készítettem egy szülinap alkalmából. Mire odáig jutottam volna, hogy föltegyem, addigra tél lett, vagy valami ilyesmi :) Érdekessége, hogy a mintás papírok igazi Japánból való japán origami papírok, nagyon szeretem őket! Az origami tudásom egyébként nem valami elsöprő (pl. teherautót egyáltalán nem tudok hajtogatni, még tutorialból se), de szerencsére virágokat nem olyan bonyolult. A száruk hurkapálcából van, ha ma csinálnám, talán zöld drótból lenne, a leveleket pedig merített papírból sodorgattam. Időtálló tavaszi hangulat! :)


Selyempapírba csomagolva, ahogy azt virághoz illik

2 megjegyzés:

  1. Hiszen ez az én csokrom!!! :-) Nagyon szeretem azóta is! Igaz, a fiúk azóta már kétszer is leverték (persze, hogy szivacslabdával), de csak az üvegpoharak törtek el, amiben állt, a csokor tényleg időtálló! :-) Köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a tények is azt igazolják, hogy ez egy valóban tartós csokor :) Nagyon szívesen készítettem neked!

      Törlés