2014. február 5., szerda

Újabb Uhu & barátai szatyor

Az első uhus szatyor párja ez a második, mondhatni kétpetéjű ikrek ők. Az első nagyon megtetszett anyukámnak, s finom(?) utalásokat tett rá, hogy nincs egy szatyra sem, amit felvegyen, közeleg a névnapja, stb. Mit lehet ilyenkor tenni? :) A színeket kicsit megváltoztattam, mert az az igazság, hogy amikor másodszor kell ugyanazt csinálni, akkor már unom... Azt hiszem, ezért nem az én műfajom pl. a fülbevaló, legfeljebb az aszimmetrikus. 


Nemrég megtudtam az nlcafé írásából, hogy a sötétkékhez kiválóan passzol a rózsaszín, ezért úgy döntöttem, hogy ezúttal a rózsaszín és a lila különböző árnyalataiban szerepel majd Uhu és az egész társaság. (A kedves Olvasó figyelmét felhívnám az nlcafé cikkben szereplő Adris fülbevalókra. Bárcsak egyszer az uhuk is ilyen híresek lennének! :D )


Sosem tudom megállni, hogy ne tegyek fel werkfotót. Talán azért, mert azt akarom demonstrálni, hogy volt olyan időpillanat, amikor még nem volt csámpás a varrás :) Viszonylag az elején.... Később némiképp változott a helyzet.


Miközben fotóztam, eleredt a hó (kicsit nehéz a blogger élete fényhiányos télvíz idején...). A képeken szerencsére nem látszik, de akkor jöttem rá, hogy tulajdonképpen kis fantáziával képzelhetjük azt, hogy Uhura és barátaira is hull a hó. A sötét téli éjszakában a sok fehér pötty... Bezzeg ők vigyorognak :)


2 megjegyzés:

  1. Kedves Nóri! A bagolykollekció egyre pazarabb! Nem tudom, hogy próbálkoztál-e már baglyos mobiltartóval? Szerintem nagy siker lenne! Ez a kis táska nagyon aranyos! E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyu is épp ezt mondta, hogy telefontok kellene! :) S az alakja miatt egy Uhu/ Breki/ Hiúz kényelmesen elférne rajta! Viszont az én telefonom régi és buta, úgyhogy ezúton kérném a szerkesztőségbe egy modern készülék paramétereit :)

      Nézz be a meska boltomba is, ott találkozhatsz Uhu legújabb barátaival is :)

      Törlés