2014. február 11., kedd

Uhu Mobil Shop

Az egy dolog, hogy az uhuk erdei állatok, de azért néha nekik is szükségük van valami fedélre a fejük fölé, pl. utazáshoz, költözéshez, alváshoz... :) Szóval kellett egy hely, ahol az uhuk kényelmesen elférnek, jól látszanak, nem porosodnak, nem sérülnek, s mégis kinéznek valahogyan. Mert például lehetne őket teszkós zacskóban is tartani, de úgy éreztem, az nem lenne méltó ilyen vidám társasághoz!

 
Egyszer csak beugrott, hogy a teafiltertartó kis rekeszeibe pont elfér egy-egy uhu, s persze a slepp, s különben sem csináltam még soha teafiltertartót magamnak, mindég csak ajándékba. (Persze most sem, illetve nem a teáknak, azok továbbra is szedett-vedett pléhdobozokban vannak...) 


Műgonddal dolgoztam a nagy "projekten", hogy a végeredmény tényleg minden szempontnak megfeleljen. Elkészítettem a világ legkisebb nyomdáját egy lyukasztó, dekorgumi, s egy kis darab hungarocell segítségével, így lett pöttyös a dobi alja. Belülre textilből varrt zseb került, amibe bele lehet tenni a papírtasakokat meg a névjegyeket, mivel egy mobil shopban ugyanúgy megtalálható minden fontos kellék!


Sajnos a kitámasztó mostanra kinyúlt, s a fedél hátranyaklik, ha nincs mögötte semmi... De végülis majdnem három hónapig bírta, s hibátlanul működött...


A fedele a jól bevált "hűtőmágnes módszerrel" lett díszítve, azaz textillel beborított kartonlapocskákkal. Illetve ha egész pontos akarok lenni, a mobil shop teteje adta az ötletet a mágnesekre. Amikor a dobozt készítettem, még az sem alakult ki bennem teljesen, hogy a logóban Uhu mely barátai fognak szerepelni (az arculatról majd még lesz bővebben szó!), ezért van az, hogy két Uhu látható a tetőn meg egy Breki, s egysem Hiúz. Azt akartam, hogy a doboz ízig-vérig egy legyen az uhukkal, már csukva látszódjon, hogy még véletlenül sem filterekkel fogunk találkozni, ha kinyitjuk! Cserébe ne vonjon magára túl sok figyelmet, mert mégiscsak az uhuk a legfontosabbak! : D


Ugye milyen jó helyük van? :) Nem is értem, hogy tarthatnak emberek teát az efféle dobozokban, miközben az Isten is uhuknak teremtette őket. S Brekiknek, Cecáknak, s Hiúzoknak! Már csak egy gond van.... A szaporulat oly nagy, hogy már legalább féltucat mobil shopra lenne szükség....



2 megjegyzés: