2014. január 17., péntek

Karácsonyi uhuk

Mondanom sem kell, hogy a 2013-as karácsony az uhuk jegyében telt! Családom és baráti köröm mondhatni a teljesség igényével meg lett szórva Uhukkal, Brekikkel, és Hiúzokkal. (A Cecák gyártása technikai nehézségek miatt szünetel egyelőre...) Aki nem kapott Uhut, egyet se aggódjon, mert fog! :)

Viszont az előbb konstatáltam a szomorú tényt, hogy hogyhogynem, de:
A) eltűntek a karácsonyi fényképeim
B) soha nem is voltak

Létezik, hogy elfelejtettem lefotózni a karácsonyra gyártott temérdek uhut?! Legalább 3-4 kulcstartó, féltucat függődísz és 2 hűtőmágnes szett hiányzik. Csak négy kulcstartót találtam meg, ebből ráadásul kettő nem is ajándék volt, hanem eladtam (!!!) őket... Elég sovány, tudom, annyit ígérhetek, hogy többet nem fordul elő, s igyekszem újratermelni a hiányt :)


Viszont a lényeget szerencsére sikerült megörökítenem: az új termékek prototípusait! Kicsit továbbgondoltam a baglyos kollekcióm 3. darabját, azaz a neszeszert, s arra jutottam, hogy ezzel a rávarrt textil mintával lehetne még kezdeni valamit. Végülis 1 uhu=téglalap+bojtfülek+gombok. (Ezúton kérek elnézést a leegyszerűsítésért Uhutól és minden kedves barátjától!) Így született meg a szatyor és a törölköző ötlete, s lesz majd neszeszer, tolltartó, meg ki tudja mi még! :) "Szatyorban" egyébként már otthon vagyok, de azt hiszem, később inkább előregyártott darabokkal dolgozom majd, megfizethetőbb lesz és nekem is könnyebbség, hogy csak a "kreatív" résszel kell foglalkoznom. Íme:

Azt hiszem, nem tudok elszakadni a pöttyöktől...:)

Uhu&barátai teljes létszámban, az alkalomhoz illő színekben

Oldalról látszik Hiúz szemének egy másik árnyalata


A másik nagy ötlet pedig a törölköző. (Most jut eszembe, hogy ebből is volt még egy, szürke alapon fekete-fehér pöttyös uhuval, ejnye.) Már megvettem a kezdő darabokhoz az alapanyagokat, remélem, hamarosan fölkerülnek ide, s a meskára is! :)

Ahogy elnézem, érik egy zöld-kék korszak...:)

Ezek a gombok kicsit csillámosak voltak, vajon látszik?

Amíg tél van, csak az erkélyen tudok fotózni...

2 megjegyzés: