2013. október 24., csütörtök

Új elrendezés

Nemrég ünnepelte a blog az egyéves születésnapját, s - a várakozásokkal ellentétben - még mindég él, sőt, majdhogynem virul, igaz kissé sajátos tempóban készülnek a bejegyzések :) De azért remélem, akadnak olvasóim is! :) Közös érdekünket szem előtt tartva úgy döntöttem, itt az ideje egy kis ráncfelvarrásnak, ami az elrendezést illeti. A "Miegymás" oldalra nemrég kitettem a megtelt táblát, s azóta azon agyalok, hogyan lehet ügyesen megoldani azt, hogy a különböző kategóriák továbbra is külön legyenek, viszont ne alakuljanak ki kilométer hosszú bejegyzések. A végén már rendesen izgultam, nehogy egy rossz mozdulattal kitöröljem az egész bejegyzést, ami felöleli az elmúlt 12 hónap mókolását! 

Egy szó, mint száz, a következőt találtam ki: A régi Digitális Grafika menüpont ezentúl "Főoldal"-ként hivatkozik magára, s ide írok minden bejegyzést: munkaügyeket és szabadidőben elkövetett "miegymásokat" is. Lesz egy új Digitális grafika fül, ahol linkek mutatnak a régi oldal bejegyzéseire, s az új Miegymás II. fülön is csak linkek lesznek, amik szintén a Főoldalra mutatnak majd. Előny, hogy ezentúl a Miegymás rovatban is lehet egyenként kommentelni az eseményeket, meg lehet osztani a facebookon, s lehet bennük címkék szerint keresni. Nekem pedig könnyebbség, hogy nem kell vesződnöm a dátummal, s ha valamit elrontok, akkor csak egy bejegyzés törlődik, nem pedig az éves össztermék :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése