2013. október 24., csütörtök

Ősz 2013 - Bagoly kollekció Nr.2

Kicsit több, mint egy év telt el azóta, hogy elkezdtem írni ezt a blogot, s a "Miegymás" fejezet elindult az őszi ajtódíszemmel, ami a maga nemében az első volt, mert az ősz lustaság miatt általában kimarad, sőt előfordul, hogy a nyári után rögtön a téli dekoráció jön. Ami egyébként hűen követi az időjárás legújabb alakulását, szeretném megjegyezni. Szóval, ha valamikor, akkor most van itt az ideje, hogy új helyre költözzön a Miegymás, mert az előző már igencsak kezd kaotikussá válni. S akkor már stílusos újra az őszi koszorúval nyitni az évet, ami nálam ilyentájban kezdődik, valószínűleg a sok-sok diákév nem tűnt el nyomtalanul :)


Már írtam a mostanában újra előbukkanó bagoly-mániámról, aminek idén az új ajtódísz is "áldozatul esett". Kézzel varrogattam a kis baglyokat, akiknek a fizimiskája idő közben egyszerűsödött, mondhatni letisztult, mára elég egy sima téglalap is ahhoz, hogy baglyot lássak benne :) A szabásmintában győzött a lustaság, viszont fülekre természetesen szükség van, úgyhogy fonalból készítettem bojtokat, amiket fölöltögettem a megfelelő helyekre. Egy-két csipkebokor ág egészíti ki a kompozíciót, mert hiányzott  a szememnek vmi vörös, hogy teljes legyen az őszi színpaletta :)

2013.október.15.

2 megjegyzés:

  1. Hahó Nóri! Ezek tényleg afféle galagonyás-baglyok! Aranyosak! Csak aztán el ne vigyék az ajtódról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Galagonyás? De köszi, bármit jelentsen ez :) Nem fogják elvinni, ne aggódj, talpraesett baglyok ezek, nem amolyan pulipintyek! ;)

      Törlés