2013. október 27., vasárnap

Órarend

Ha ősz, akkor iskola, s ha iskola, akkor órarend! Százezer évvel ezelőtt, amikor elsős voltam, a tanítónénink készített nekünk képes órarendet, kézzel rajzolt egyszerű ábrákkal, amit olvasni tudás nélkül is könnyen lehetett értelmezni. Ennek a modernkori változatát készítettem el 7. szülinapi ajándékképpen egy kedves mostani elsősnek :) Az ábrák és a fejléc már nem kézzel készültek, hanem vektorosan, s újítás még, hogy az órák mozgathatóak s tetszőlegesen átrendezhetőek. A miénk annó "előregyártott" volt, ezáltal végleges. Az én verziómban egy parafatábla szolgál alapul, amit fiús színekre festettem, s alkoholos filccel rajzoltam rá az időpontokat és az üres hálót. Egy gyufás doboz - természetesen illően kidekorálva - ad otthont a tüskéknek, amikkel fel lehet tűzni a különböző tantárgyakat a táblára. Alul pedig csiptetőkkel lehet cetliket rögzíteni a halaszthatatlan teendőkről. Sajnos ez mindegyik képről lemaradt...


+


+


+


=? 

A szerkesztőségbe várunk a végeredményről valami sikerült fotót, mivel érthető okokból azt én nem tudtam megörökíteni :) Addig is jó böngészést a tantárgyak között! Van itt minden, s van amiből több is! Pl. ének és szolfézs, torna, úszás és alapozó mozgásfejlesztés... Bezzeg rajz csak kettő... nem lehet könnyű ma elsősnek lenni! Az ebéd pedig mindennap spenót, részrehajlóan magamból kiindulva :)

UPDATE: A végeredmény :)




3 megjegyzés:

  1. Nagyon szellemes, aranyos és vidám! Még a tüzdelő szegecskéknek a doboza is kedves darab! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! A doboznak is meg kell ám adni a módját:)

      Törlés
  2. Nagyon szuper, el fogom készíteni, amikor elsőseim lesznek. Én gyurmaragasztóval raknám fel a képeket.

    VálaszTörlés