2013. július 12., péntek

Új Tündérkertek

Készültek újabb kistérségi mellékletek a Tündérkert magazinhoz, sajnos nem éppen tegnap, kicsit elmaradtam a posztolással... (mea culpa, mea maxima culpa). Remélem, azért a látvány mindenkit kárpótol! Valahogy ez a két szám különösen a szívemhez nőtt, talán azért, mert szinte szabad kezet kaptam, s jól kiélhettem magam az illusztrálásban :) A "kék" Vásárosnaményt mutatja be, a "rózsaszín" Fehérgyarmatot és környékét. A Tündérkert magazinról részletesebben egy régebbi bejegyzésemben olvashattok!





2 megjegyzés:

  1. Nagyon profi munka lett! A kis lovacskák nagyon édesek, viccesek! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Sajnos a lovacskák nem az én fejemből pattantak ki, de én is nagyon bírom őket! Nemsokára új, kibővített Tündérkerttel jelentkezem! ;)

      Törlés