2013. július 31., szerda

Saját arculat update, avagy a művészet helye életünkben :)

A komoly cím a lehető legkomolytalanabb tartalmat takarja, mint a képen is látjátok. Az történt ugyanis, hogy amikor a minap kiszedtem a szemeteszsákot a helyéről, hogy majd jól leviszem, hirtelen ismerős színvilágon akadt meg a tekintetem, s egy még ismerősebb logón... S hát igen, a szemem nem tévedett! :) Persze magyarázat is van... A névjegyet pár nappal korábban a lakótársamnak adtam, hogy ha van kedve, nézze meg ezt a blogot... Úgy tűnik, nem volt. Ő azt mondja, hogy véletlenül dobhatta ki kora reggeli félkómás állapotában, ha el akarja tüntetni, inkább összetépi és a wc-be dobja, hogy véletlenül se vegyem észre... Hittem neki :)




4 megjegyzés:

  1. Hát, biztosan nemigen az a gyûjtögetôs típus, aki névjegyeket meg ilyesmiket eltesz magának. Mindenesetre nagy tapintatlanság volt a részérôl... Egészen csinos kis névjegy egyébként, nagyon aranyos rajta a kis pöndörfarkú, ne is húzd fel magadat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem húztam fel magam, én tényleg hiszek benne, h öntudatlanul csinálta, nagyon korán kel, s elképesztő dolgokra képes olyan állapotban, utána a felére nem is emlékszik :)

      Törlés