2013. május 14., kedd

Leporelló kétszer

A Szépművészeti Múzeum és a Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum közös szervezésében került sor egy családi napra Győrben még április közepén. Ez alkalomból készült egy családi füzet is, amely Győr korai történetét dolgozza fel játékosan a régészeti gyűjtemény tárgyaihoz kapcsolódva... Nagyon hálás feladat, gyerekeknek szóló kiadványokkal mindég öröm dolgozni. A3-as lap két oldalára lett nyomtatva, s leporelló-szerűen összehajtva, most sikerült hozzájutnom egy kész példányhoz, nagyon jó érzés látni, hogyan valósult meg a munkám :)




Azért lett belőle kettő is, mert menet közben megváltozott a koncepció. Először úgy volt, hogy csak az egyik oldal lesz színes, a másik pantone+fekete. Pantone-nak (azaz előre kikevert és legyártott színnek) egy zöldet választottam, s próbáltam úgy megtervezni a borítót, hogy csak ezt használtam feketével. A belső oldalon is csak az lett színes, aminek feltétlenül jól kellett látszódnia, hogy ne üssön el egymástól élesen a két oldal. Elég nehéz volt, mert így nem kerülhetett az elejére tárgyfotó, meg semmilyen kép, mert fekete-fehérben kicsit anakronisztikusan néztek volna ki. Ezért terveztem a kis grafikát az óriás kaprokkal meg a múzeummal...:) Hát, nem aratott osztatlan sikert, de belátom, színesben tényleg sokkal jobb!


2 megjegyzés:

  1. Nekem mind a két variáció nagyon tetszett, a kapros pedig kifejezetten elegáns! Talán gyerekeknek jobb a színesebb variáció, nekem a kapros jobban tetszik. Különösen pedig a letompított színű számok nagyon jól mutatnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is kedvelem a kaprokat (minden formában!), de az tényleg olyan "felnőttes", s most nem ez volt a cél...

      Törlés