2012. november 25., vasárnap

Tündérkert

A Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak van egy rendszeresen megjelenő, gyerekeknek szóló havilapja, amit az MMSz által üzemeltetett játszótereken terjesztenek, ez a Tündérkert. 2011 augusztusa óta "mobil játszóterek", azaz játszóbuszok járják az ország nyolc leghátrányosabb helyzetű kistérségét, ahol ingyenes és fejlesztő játéklehetőséget biztosítanak az ottani gyerekeknek. Ezért a Tündérkert magazin kiegészült egy állandó melléklettel, amely egy-egy kistérséget igyekszik valamilyen játékos formában bemutatni. Ezt a mellékletet szerkesztgetem-illusztrálgatom én, többnyire kedvenc barátaim, Indesign és Illustrator segítségével :)

Bővebben a Kistérségi Gyerekesélyek programról, és a játszóbuszokról itt olvashattok.
A Tündérkert magazinokat és mellékleteiket megnézhetitek itt , de azért mutatok egy kis ízelítőt belőlük ITT :)

A melléklet négy oldalas, az elsőn általában egy mese van, a negyediken (ugye ez kerül az első mellé), az adott kistérséget bemutató játékos feladatok, amiket én találtam ki, ezért külön szeretem ezt a munkát, mert nem "csak" grafika meg szerkesztés :) A belső oldalon pedig valamilyen kézműves tevékenység szerepel olcsó és könnyen beszerezhető alapanyagokból, s kistérségi gyerekek fotói, ahogy éppen készítenek valamit vagy játszanak.


 
2011. december, Sellyei kistérségi melléklet, belső oldal

2012. január, Barcsi kistérségi melléklet, külső oldal (a festményt nem én készítettem)

2012. január, Barcs, belső oldal

2012. február, Kadarkúti kistérség, külső oldal (ez a farsangi szám a kedvencem, ez volt az első :) Ebből kiderül, hogy nem feltétlenül sorrendben követték egymást a hónapok... )

2012. február, Kadarkút, belső oldal

2012. március, Encsi kistérségi melléklet, külső oldal (a színezőt nem én rajzoltam)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofák a házsorok az oldal tetején, igazi mesekönyvszerűek, valamint egy másik oldalon alul a kis figurák, ahogy kézenfogva sorakoznak, tündéri.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, az álarcos gyerekek nekem is a kedvenceim :) Minden oldalon van vmi apróság, ami a szívem csücske, nem tudtam szelektálni közülük...

    VálaszTörlés